Beneficii idCloud

Iute ca fulgerul

Primul lucru pe care îl vei auzi de la clienții biroului tău de acte auto, în momentul în care le înmânezi actele, este: “Uau, ce repede! Cum ai făcut?” Oamenii vor crede că ești un prestidigitator. Pentru tine, aceasta reprezintă un avantaj enorm. Un timp extrem de scurt petrecut cu emiterea unui set de acte îți aduce mai mulți clienți serviți și mai mult profit.

Flexibilitate

Un serviciu bazat în cloud este ideal pentru afacerile în dezvoltare în domeniul birourilor de acte auto. Pe măsură ce nevoile cresc sau fluctuează, agilitatea platformei idCloud ofertă un real avantaj asupra competiţiei. Poţi stoca şi interoga uşor oricât de multe informaţii introduse în baza de date a aplicaţiei, cum la fel de bine poţi genera oricât de multe documente ai nevoie pentru a le folosi imediat sau mai târziu.

Software CRM

Un sistem de management al relaţiilor cu clienţii (CRM) te poate ajuta enorm în businessul tău de acte auto.

  • În primul rând, îţi dă posibilitatea să înregistrezi datele şi informaţiile clienţilor şi prospecţilor într-o bază de date.
  • În al doilea rând, poţi să vezi istoricul tuturor interacţiunilor cu clienţii.
  • În al treilea rând, îţi arată noi oportunităţi, în timp util. De exemplu, un sistem setat inteligent îţi va reaminti date importante cum ar fi expirarea unei poliţe RCA pentru a face o ofertă la timp.
  • În al patrulea rând, îţi conservă cel mai valoros activ: baza de date de clienţi.
Recuperarea în caz de dezastru

Afacerile de orice dimensiune ar trebui să investească în soluţii robuste de recuperare a informaţiilor în cazul unui dezastru. În idCloud, găseşti oricând toate datele şi documentele – garantat 100%, deoarece am implementat nativ atât soluţii de backup, cât şi de recuperare.

Updateuri automate ale aplicaţiei

Frumuseţea idCloud este că serverele sunt în afara unui spaţiu comercial – nu le auzi, nu le vezi. Avem grijă de ele pentru tine şi lansăm cu regularitate updateuri ale aplicaţiei, updateuri legate de securitate şi actualizări continue în acord cu legislaţia auto. Lăsându-te să te concentrezi la lucrurile care contează, cum ar fi să-ţi creşti afacerea.

Zero investiţii în software şi hardware

Lucrul în idCloud îţi taie toate costurile necesare investițiilor mari în soluţii hardware pentru stocarea, interogarea, backupul şi recuperarea datelor şi în soluţii software licenţiat de tip “Office” sau sistem de operare. Plăteşti pur şi simplu în funcţie de nevoi, pe baza unui abonament lunar de tip subscriere. Adaugă la aceasta uşurinţa aplicaţiei şi a mangementului clienţilor biroului tău de acte auto în idCloud, şi deja este primul pas spre eficientizarea activității tale.

Colaborare crescută

Atunci când echipele pot accesa, edita şi partaja documente oricând, de oriunde, acestea sunt capabile să facă mai multe, mai repede şi mai bine împreună. Fluxul de lucru şi sharing-ul informaţiilor în idCloud îi ajută să facă modificări în timp real şi să vadă în întregime rezultatul colaborării lor.

În acest fel, idCloud îţi dă o libertate mai mare ţie, managerul, eliminând nevoia de a fi prezent fizic pentru a controla activitatea.

Lucru de oriunde

Cu idCloud, dacă ai o conexiune la internet, poţi fi deja la lucru. Fiind o aplicaţie “în cloud”, îţi poţi desfăşura activitatea la fel de bine atât într-un birou clasic, cât şi într-unul “digital”.

De asemenea, dacă îţi extinzi afacerea cu noi birouri, colaborarea la distanţă între ele devine extrem de uşoară în idCloud.

Controlul documentelor

Cu cât există mai mulţi angajaţi care colaborează la redactarea unor documente, cu atât creşte şi nevoia de securizare a lor. Înainte de idCloud, angajaţii făceau ping-pong cu fişierele până ajungeau la forma finală. Mai devreme sau mai târziu – de obicei mai devreme – te trezeai cu nişte încurcături în documente – de la titluri, subtitluri sau conţinut – astfel încât trebuia să o iei de la început.

Când faci mutarea în idCloud, toate documentele generate sunt centralizate şi fiecare operator accesează acelaşi fişier final de tip PDF. O trasabilitate şi o vizibilitate mai mari înseamnă o colaborare mai bună, ceea ce până la urmă înseamnă o muncă mai eficientă şi mai productivă. Dacă te bazezi încă pe soluţiile de tip “Office” învechite, poate ar fi cazul să încerci ceva un pic simplificat.

Competitivitate

Ţi-ai dorit să existe un pas simplu că să devii mai competitiv? Mutându-ţi afacerea în idCloud ai acces la training, support şi tehnologie de clasă pentru businessul tău de acte auto. IdCloud îţi dă posibilitatea să acţionezi mai repede – mult mai repede – decât competitorii tăi, câştigând şi păstrând mai mulţi clienţi într-un timp mai scurt. Serviciul de plată în funcţie de nevoi şi aplicaţia idCloud înseamnă arme potrivite pentru a te lupta cu concurenţa şi să “rupi” piaţa, păstrându-ţi afacerea sănătoasă şi agilă.

În acelaşi timp, printr-o evidenţă clară a încasărilor în orice moment, idCloud oferă atât eliminarea pierderilor, cât şi o vedere de ansamblu şi predictibilitate financiară.

Orientat spre client

Când am construit idCloud, am avut în minte clientul final, experienţa şi satisfacţia pe care un birou de acte auto i le poate oferi cu ajutorul platformei.

Cu servicii complementare eficiente de tip ‘Reamintire’, accesibile direct în aplicaţie, îţi poţi, de asemenea, felicita clientul cu ocazia zilei de naştere, îl poţi înştiinţa din timp despre expirarea RCA sau necesitatea reînnoirii ITP, păstrând astfel o relaţie strânsă, structurată, cu clientul, realizând în acelaşi timp venituri suplimentare din vânzări pasive.

Prietenos cu mediul înconjurător

În timp ce punctele de mai sus expun beneficiile de a-ţi muta businessul de acte auto în idCloud, există şi alt aspect important al acestui gest deloc egoist. Mediul înconjurător primeşte şi el o mică parte de bucurie. Atunci când biroul tău de acte auto are nevoie de supleţe, spaţiul tău de pe serverele noastre creşte sau scade. În acest fel foloseşti doar energia de care ai nevoie şi nu laşi amprente de carbon supradimensionate.